Selecteer een pagina

Klantenservice

Waar ben je naar opzoek? Wij helpen je graag.

TOP 10 VEELGESTELDE VRAGEN

Zijn de artikelen op voorraad?
De meeste producten hebben wij op voorraad. Bij de individuele producten staat de ‘Beschikbaarheid aangegeven. Dit geeft aan of het product op voorraad is.

Staat er bij het product geen beschikbaarheid aangegeven? Dan betekent dit dat wij het product niet op voorraad hebben.

Artikelen die vallen onder de categorie ‘Producten’

Op voorraad.

Artikelen die vallen onder de Categorie Textiel

Niet op voorraad. Deze artikelen moeten worden besteld bij onze fabrikant en hebben een levertijd van 3-5 werkdagen.

Let op

Heb je een bestelling geplaatst met producten die wij op voorraad hebben en met artikelen die besteld moeten worden? Dan wachten de gehele bestelling op het textiel (levertijd 3-5 werkdagen) en zal deze bestelling in zijn totaliteit worden uitgeleverd.

Wat is jullie levertijd?

Dit is afhankelijk van de bestelde producten. Natuurlijk, doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat de bestelling zo snel mogelijk naar je toekomt.

Op Werkdagen

Wanneer je op maandag t/m vrijdag vóór 14:00 bestelt, wordt je order dezelfde werkdag verstuurd. Met uitzondering van de categorie textiel. Deze artikelen hebben een levertijd van 3-5 werkdagen. 

Zaterdag Zending

Bestel je op vrijdag voor 15:00 uur? Dan bezorgen wij jouw pakket op zaterdag, tegen een kleine extra toeslag. Dit kun je aanvinken in de winkelwagen.

De bestelling worden aangeboden in het volgende tijdslimiet 

Maandag – VrijdagZaterdag
09.00 – 18.00 uur09.00 – 17.00 uur

 Afhalen

Je kunt ook kiezen voor de optie ‘afhalen’. Plaats de bestelling één uur van te voren en wij zorgen ervoor dat je bestelling klaar ligt. 

Wij versturen met GLS

Alle pakketten worden verstuurd via de Algemene voorwaarden van GLS.

Wat is de status van mijn bestelling ?

De status van je meest recente bestelling, kan je hier bekijken.

Onze order afdeling doet er alles om de verwerking van je bestelling(en) zo accuraat mogelijk bij te houden. Het kan natuurlijk gebeuren dat door een technische reden je weborder niet is ontvangen. Dan ontvang je geen bevestiging per email! Neem in dat geval contact met ons op of vul het contactformulier in.

Mocht de levertijd van je bestelling langer duren dan normaal?

Dan neemt de order afdeling contact met je op. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, tot op een zekere hoogte!

Is je bestelling minder dan een halfuur geleden geplaatst?

Neem hiervoor direct telefonisch contact op en we gaan direct voor je aan de slag. We kijken wat we nog kunnen doen om jouw bestelling te wijzigen.

Is je bestelling later dan een halfuur geleden geplaatst?

Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, gaan wij direct aan de slag in ons magazijn en om deze reden is het daarom niet meer mogelijk om een bestelling te wijzigen.

 

Kan ik nog wat samenvoegen?

Ja, in principe wel.

Voor klanten met een account op rekening

Plaats uiterlijk voor 14.30 uur een nieuwe weborder en kies in de winkelwagen voor de keuze : Samenvoegen. Wij zorgen ervoor dat de weborders worden samengevoegd.

Voor klanten zonder account op rekening

Plaats uiterlijk voor 14.30 uur een nieuwe weborder en kies in de winkelwagen voor de keuze : Samenvoegen. Om te zorgen dat de betaling direct bij ons binnen is, voldoe je deze met iDEAL. Wij zetten alles op alles om te zorgen dat de twee weborder worden samengevoegd zodat je deze de volgende werkdag in ontvangst kan nemen.

Let op

Weborders met Textiel kunnen zorgen voor een langere levertijd. Dit komt doordat ook wij afhankelijk zijn van derden. Als je haast hebt met de bestelling kan je het beste telefonisch contact opnemen.

Wat zijn de 'standaard' verzendkosten?

De standaard vrachtkosten zijn € 8,95. Kom je bij een bestelling boven het totaalbedrag uit van € 200,00 Euro exclusief BTW, dan betaal je geen vrachtkosten. 

Express Zending  (Spoed)

Voor een kleine toeslag kan de bestelling, gegarandeerd voor 12.00 of voor 17.00 uur de volgende werkdag worden bezorgd. Je kunt dit aangeven in de winkelwagen.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen, na verzending?
Het afleveradres kan worden gewijzigd, waarbij GLS één werkdag nodig heeft om de wijziging door te voeren. Wij gaan natuurlijk direct aan de slag, in sommige gevallen komt het voor dat dit dezelfde dag nog lukt.
Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je online aankopen binnen 14 dagen aan ons retourneren, met uitzondering van textiel en apparatuur. Bij een verzoek tot retourneren wordt je direct doorverbonden met onze administratie die samen met jou de retourbon bespreekt. De artikelen dienen wel in de originele verpakking te zitten en niet te zijn geopend of beschadigd. 

Welke stappen moet je ondernemen bij het retourneren :

1. Meldt je retour bij de orderafdeling of via het contact formulier.

2. Van onze administratie ontvangt je een retourbon en jij voegt deze bij de retourzending. Deze zending wordt door jou voldoende gefrankeerd en teruggestuurd. Of wij laten GLS de zending op jouw verzoek tegen betaling retour halen.

3. Na ontvangst ontvang je binnen 14 werkdagen, een eventuele creditnota en het bedrag zal worden terugbetaald of verrekend met een eventuele openstaande post(en).

Mijn zending klopt niet?

Ah, wat vervelend!  Neem gelijk contact met ons op. De order afdeling gaat direct voor je aan de slag om te zorgen dat je de spullen zo snel mogelijk ontvangt.

Is een artikel beschadigd?

Maak een foto en stuur deze samen met het ordernummer of factuurnummer naar [email protected]

Pin It on Pinterest