Selecteer een pagina

De 10 meest gestelde vragen die dagelijks de reveu passeren. Een grote kans dat jouw vraag hieronder staat weergegeven.

Tuurlijk heb je vragen als je met ons zaken wilt gaan doen of wanneer je niet exact meer weet hoe het zat. Eén ding kunnen we je vertellen, we houden communicatie en we houden er voornamelijk van om duidelijk te zijn wat wij voor jou kunnen betekenen en welke voordelen dat biedt. 

1. Kan ik alleen als bedrijf bij jullie kopen?

Klopt, in onze bedrijfsstructuur is het zo opgenomen dat wij alleen aan Business to Business ( B2B ) bedrijven leveren. Wij bespelen bijna ieder markt, wat betekent dat iedere ondernemer met een geldig Kamer van Koophandel nummer zich kan inschrijven. Bij iedere aanmelding wordt door onze administratie het KvK nummer ook daadwerkelijk gecontroleerd of dit ingeschreven staat bij het handelsregister. Wij hebben verschillende wederverkopers die aan particulieren verkopen en onze goedkeuring hebben voor de verkoop van onze producten. 

2. Waarom kiezen voor TheMagicTouch

TheMagicTouch is een toonaangevende uitvinder, producent en leverancier van verschillende bedrukkingssystemen om zelf (blanco) producten te personaliseren en we doen dit al 30 jaar. We hebben een groot assortiment en hebben een uitgebreid klantenbestand. Wij bieden onze klanten toegang tot één van de grootste collecties op het gebied van TheMagicTouch Transferpapier, MAGICUT Flexfolies, OKI kleurenprinters, Blanco producten, Textiel, Sublimatie, ECO solvent en Direct To Garment. Onze kracht is onze Research & Development afdeling, welke bijzonder vakkundig, creatief en internationaal is. 

3. Kunnen artikelen geretourneerd worden?

Producten kunnen uitsluitend geretourneerd met onze vooraf gegeven toestemming, met uitzondering van textiel. Textiel kan niet worden geretourneerd aangezien de prijzen met zeer lage marges worden aangeboden en er geen (retour) kosten zijn doorberekend. 

2. Kan ik jullie foto’s en namen gebruiken?

TheMagicTouch heeft verschillende ‘merken’ geregistreerd welke zonder enige toestemming niet gepubliceerd mogen worden. Pas daarom op dat je niet zomaar onze merken publiceerd in welke vorm of maat dan ook. Afbeeldingen mogen alleen na schriftelijke goedkeuring worden gepubliceerd. 

5. Zijn de workshops echt gratis?

Ja, deze zijn echt gratis! Wij hebben in onze showroom genoeg plek om workshops te geven en willen maar één ding; Dat jij zo er alles uit haalt wat erin zit. Deze workshops hebben een interactief karakter waarbij plezier centraal staat. Wil je een meer technische insteek en echt diep ingaan op het onderwerp, kies dan voor de gerichte trainingen, welke je hier kan vinden.

6. Wat is het verschil tussen een workshop en een training? 

Een workshop wordt gratis aangeboden, wordt in groepsverband gegeven. en hierbij staat de interactie & de praktische kant centraal Voor een training worden kosten in rekening gebracht, wordt veelal individueel gegeven en hierbij staat de technische kant centraal waarbij vele Tips & Trucs worden gegeven die je direct in de praktijk kunt toepassen.

7. Kan ik meer ondersteuning krijgen?

Absoluut, met het Service Basis of Service Plus Pakket krijgt je altijd voorrang bij vragen aan de helpdesk. In verreweg de meeste gevallen krijg je direct de specialist aan de telefoon. Je krijgt bij een basispakket een gratis training, installatie en een jaar lang hulp op afstand. Bij het ServicePlus Pakket geven we de installatie en training op locatie en ontvang je 3 jaar hulp op afstand.

8. Ik bestel regelmatig, wat kunnen jullie betekenen?

Ga samen met onze accountmanager zitten om de voordelen te bespreken. We bieden prijsafspraken op maat, afhankelijk van de producten en omzetten.

9. Mijn apparatuur is kapot, wat nu?

Mits het apparatuur bij ons afgenomen is, zullen we eerst kijken of dit binnen de garantie valt. Vervolgens zal er gekeken worden welk onderdeel en op wat voor termijn dit leverbaar is. Dezelfde dag wordt er antwoord gegeven en overlegd zodat de productie niet tot nauwelijks stil gelegd hoeft te worden.

10. Wat is een Roadshow?

Een Roadshow zegt niets meer of minder dan dat wij onze showroom inpakken en meenemen naar verschillende locaties in heel Nederland zodat wij al onze klanten kunnen bedienen op de desbetreffende locatie. We introduceren de nieuwste items en geven aantrekkelijke kortingen en vinden het leuk iedereen persoonlijk te ontmoeten

Pin It on Pinterest