Home » Technische ondersteuning

Technische ondersteuning

serviceframeTMT

 

Het team van TheMagicTouch heeft een flinke dosis kennis sinds de eerste transferpapier, zijn intrede maakte. Een “Foto op een wit T-Shirt” werd in 1989 voor het eerst geïntroduceerd op het TTC300 transferpapier met hulp van de eerste kleurenlaser kopieermachine, de Canon CLC1. Niet alleen een flinke dosis kennis maar volgens de laatst afgenomen online enquête in Augustus 2014, scoorde ons support team maar liefst een 8,3 op basis van 226 klantbeoordelingen! Hier zijn wij meer dan trots op en het streven is om volgend jaar een 9,0 te behalen en elke klant zo vriendelijk mogelijk en efficiënt mogelijk te helpen.

Wist u dat alle begeleiding en technische ondersteuning gratis is?

Om ervoor te zorgen dat u een zo goed mogelijk eindproduct kunt realiseren, is een goede begeleiding en technische ondersteuning nodig. Op welke manier kunnen wij u snel en vakkundig van dienst zijn:

  • Klik op bovenstaande rose balk voor alle gebruiksaanwijzingen.
  • Telefonische helpdesk op werkdagen van 8.30-17.00 uur, bel 023-5483100.
  • Stuur een email naar support@themagictouch.nl
  • Demonstratie in onze showroom in Heemstede op afspraak.
  • Op locatie via de buitendienst op afspraak.
  • Op roadshows, workshops of volg een opleiding.
  • Teamviewer,  het tijdelijk overnemen van uw PC bij software en installatievragen.
  • YouTube film op www.themagictouch.tv
  • 24/7 online via de support pagina op de homepage.

De servicepagina

Op onze servicepagina staat per categorie weergegeven waar u op moet letten en welke veelgestelde vragen er worden gesteld. TheMagicTouch is van mening dat domme vragen niet bestaan en het Sales en Support team doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het support team bestaat uit jarenlange, enthousiaste professionals, met minimaal 15 jaar ervaring in de grafische branche. Zonder enige, bijkomende kosten, zal het team zoveel tijd vrij maken, als nodig is. De ene dag is drukker dan de andere dag. Wilt u een printer of snijplotter op een andere computer of besturingssysteem aansluiten, meld het ons van te voren, wij maken dan graag een bel afspraak. Heeft u nieuwe medewerkers of wilt u een opfriscursus, ook dan horen we het graag van te voren.

ServicePlus

Voorrang bij de helpdesk, 2 keer per jaar een bezoek van onze buitendienst voor het controleren en schoonmaken van alle TheMagicTouch apparatuur biedt veel voordelen. Voor een klein bedrag sluiten wij met u een overeenkomst en krijgt u het ServicePlus pakket. Meer informatie wat de voordelen zijn, ons support team helpt u graag verder.